Thursday, July 9, 2015

Why a blog?


Pai nici eu nu stiu ce m-a apucat. Nu mi-a placut niciodata sa scriu dar iata ca o fac. De fapt nu o sa scriu prea mult o sa las imaginile sa vorbeasca. 
Sa explic!: m-am hotarat sa fac o tura cu motorul, o tura ceva mai mare, Bucuresti - Paris si retur. O sa incerc sa documentez toata aventura asta, poate ajuta pe cineva, poate experientele mele o sa-i determine si pe altii sa lase rutina zilnica deoparte si sa faca ceva asemanator, nu neaparat o tura cu motorul, ci un lucru la care viseaza de mult si nu au gasit timpul sau banii sa il faca. Cam asta mi s-a intamplat si mie, visam sa merg cu motorul in Alpi, sa ma plimb zile in sir pe drumuri de munte, sa ma satur pur si simplu de mers cu motorul, sa ma spal pe creier!...dar pur si simplu ramanea la stadiul de plan, ramanea un gand intr-un colt al creierului meu. Dar iata ca in toamna asta va trebui sa plec la Paris.... Cu ce sa plec? cu avionul mi-e cam frica, cu masina am mai fost...deci ramane o singura varianta! cu motorul! Mi s-a pus pata! asta voi face, nu conteaza daca mai vine cineva cu mine, eu ma duc! plecarea: 6 septembrie. 


Primul pas, traseul: drumul spre Paris: 2400Km, 3-4 zile pe drum, 2 trecatori prin Alpi
sper sa duc pana la capat totul, vedem.... va urma

No comments:

Post a Comment