Thursday, July 9, 2015

Bucegi Mountains and Doftana Valley

Anu' asta e prima oara de cand am motor si nu am reusit sa facem o tura in grup.. Am fost cu piciorul rupt, cu motorul in coma apoi concedii.. iar acum cand organizasem in sfarst ceva, a venit visoclul si toata lumea s-a speriat si a renuntat. Asa ca am zis trebuie sa-mi probez noua casca si am plecat singur, ca deja m-am obisnuit.



O tura scurta de o zi: Bucuresti - Moreni-Pucioasa-Platou Bucegi-Sinaia-Comarnic-Valea Doftanei-Campina-Bucuresti. As fi vrut sa ajung si la Slanic Prahova dar ziua e cam scurta in noiembrie..
Am plecat pe la 10 fara 15min din bucuresti pe o vreme cam cetoasa dar verificasem inainte pe webcam-uri si la munte era soare. Buftea, Crevedia, ideea era sa ies undeva pe druml dintre Ploiesti si Targoviste apoi sa o iau spre Moreni dar am ratat un indicator, probabil din cauza ca ma bucuram ca tocmai iesise soarele asa ca m-am trezit la Ploiesti.

langa Ploiesti
langa Ploiesti



casca! Multumesc!

De aici am luat-o spre Targoviste, apoi din I.L. Caragiale spre Moreni. Pana aici drumul relativ ok doar ca foarte multe sate. Din Moreni spre Pucioasa drumul e foarte bun si frumos cu multe viraje misto dar din pacate sunt foarte multe sate.

valea lunga
Valea Lunga

valea lunga
Valea Lunga
La Puciosa am intrat pe DN si drumul e mai prost, multe denivelari si gropi. E ziua alegerilor si e plin de politie! Interesant e ca poti sa-ti dai seama de la ce partid e primarul in fiiecare sat in functie de ce candidat apare pe banere :). Pe la 12.30 ajung pe drumul spre cota Piatra Arsa. E superb: asfalt nou, soare, senin, putin cam racoare dar merge.

bucegi
Bucegi
bucegi
Spre Saua Dichiului

Saua Dichiului
Langa Saua Dichiului

Saua Dichiului
Langa Saua Dichiului
Saua Dichiului

Saua Dichiului
Saua Dichiului
Saua Dichiului
Saua Dichiului

valea dorului
Valea Dorului

platou bucegi
Platou Bucegi

Platou Bucegi
Platou Bucegi

Platou Bucegi
Platou Bucegi

Platou Bucegi
Platou Bucegi
 De aici ma intorc spre Sinaia si o surpriza placuta: se pare ca au inceput sa asfalteze si drumul de la Saua Dichiului spre cabana Pestera. Am mers putin pe el dar sunt multe portiuni fara asfalt asa ca m-am intors.

spre bolboci
Spre Lacul Bolboci
Din Sinaia am luat-o pe DN1 pana la Comarnic. Aici un mic incident amuzant: am oprit sa alimentez si cand am iesit din benzinarie am luat-o spre stanga. Imediat ma opreste un politist: "Buna ziua, agent cutarescu, nu ati vazut ca era interzis sa virati spre stanga?" Ii zic ca nu am vazut, ca nu exista linie continua si norocul meu apare o alta masina de politie si ii spune astuia: "Hai bai, lasa-l sa plece!". Politistu imi zice ca am noroc ca sunt cu motocicleta si ca o sa-mi dea un avertisment si gata, dar sa-i dau talonu' sa-mi ia datele. Caut talonu' dar retard cum sunt l-am uitat acasa. Ii zic astuia ca nu am talon asa ca imi da actele si imi zice sa plec. Ce noroc! am scapat! :)
Drumul dintre Comarnic si Valea Doftanei este foarte spectaculos, ace de par viraje misto dar din pacate din nou drumul e 90% prin sate.
Valea Doftanei e cam scurta. Lacul e mic, dupa ce te obisnuiesti cu Vidraru sau Izvorul Muntelui asa ca imediat se ajunge la baraj. De aici dumul coboara abrupt apoi e o vale larga cu asfalt relativ ok.. o mica supriza: un sir de stanci foarte spectaculos cu un mic tunel.

Valea Doftanei
Valea Doftanei

Valea Doftanei
Valea Doftanei

Valea Doftanei
Valea Doftanei
Barajul Paltinu
Barajul Paltinu

Barajul Paltinu
Barajul Paltinu

Barajul Paltinu
Barajul Paltinu

Niste pietre

In tunel

Pit Stop de incalzire :)
Asta e tot, de aici ajung la Campina, apoi ies pe DN1 si o iau spre Bucuresti. Din pacate se pare ca problema cu mana revine... ajung in Bucuresti si e din ce in ce mai rau ma doare a dracu!!! Cred ca trebuie sa ma duc la control...pare ca e de la frig sau asa sper cel putin!

6 comments: