Thursday, July 9, 2015

Day 2

Mama mama ce zi a fost!!! vorbesc singur! a fost superb... si urmeaza Elevetia!

Dimineata am fost gata la 8.30. Am plecat spre Slovenia. Drumul plictisitor, pe autostrada, vremea mohorata si putin cam ceata.

gata de drum
 Totul pana in Slovenia! Astia pare ca opresc si norii si ceata la granita :) Pur si simplu pe o parte a granitei era ceata si innorat iar pe partea ailalta soare si frumos! :)

granita croatia-slovenia

vignetta
De aici a inceput nebunia: mai intai dealuri cu pajisti si paduri... apoi , gata! au aparut Alpii! Imensi frate! prima oara am crezut ca sunt nori, dar erau ditamai muntii!
Am iesit de pe autostrada si am luat-o spre Italia. De aici nu mai am cuvinte, nu are rost sa mai zic nimic! drumul e perfect! totul e superb!

Tarvisio
Din Italia am luat-o apoi prin trecatoarea Nassfeld catre Austria... la intrare era un mic satuc in care era nu stiu ce festival asa ca drumul era inchis; multa lume si tarabe. Intorc dar ma gandesc: ce dracu! am venit pana aici sa ma opreasca astia! Asa ca intorc din nou si o iau incet printre oameni...am reusit. Incepe urcusul. E cel mai abrupt si mai intortochiat drum pe care l-am vazut vreodata. apa din motor ajunge pe la 98-100 de grade... Pana la urma ajung in varf (1560m) si dau de partiile pe care am fost asta' iarna! parca m-as pri sa beau un weissbier la terasa :)

nassfeld pass
nassfeld: partiile 3 si 4
Tropolach: cube center

 

 Cobor pe partea cealalta. De aici drumul e relativ pustiu dar parca din ce in ce mai frumos..... asta pana trec din nou Italia! Aici mega ambuteaj! a luat foc un tir pe autostrada si probabil ca au deviat traficul pe drumul asta.. 30Km intr-o ora jumate! italienii astia parca sunt batuti in cap! Dupa ce ca e asa de aglomerat, cand e o portiune libera si fara restrictii, toti merg cu 40 la ora...Si ca sa fie totul perfect, mai da si o ploaie torentiala, daia de vezi prin ea soarele dar fiind blocat nu poti sa iesi din ea :) Nu conteaza, e frumos oricum!



M-as opri dupa fiiecare curba sa mai fac o poza, dar din pacate azi mi-am propus sa ajung la Stelvio, asa ca nu prea e timp. Nici parcari nu prea se gasesc oricum.

Obertilliacher
 

pauza de ambuteaj
Pe la 7 am ajuns la destinatie: Prato Allo Stelvio. Ma opresc aici. Maine diminata urmeaza Stelvio Pass! De jos se vede zapada.. abia astept!!! si nu oricum... astept cu o bere :)




No comments:

Post a Comment