Thursday, July 9, 2015

Day 5 - riding back home

A venit momentul sa plec spre casa. Kilometrajul arata 2642Km si mai am vreo 2500Km pana acasa. Traseul e diferit fata de drumul de la venire, singurul punct comun este orasul Davos si o bucata de vreo 20Km dupa. Ma rog.. ar mai fi si autostrada Bucuresti-Pitesti dar asta nu se pune. Prima noapte ar trebui sa fie la Montalchez undeva langa Neuchatel, apoi a 2-a pe langa Innsbruck iar in ultima seara e planificat sa ajung pe la Szeget dar eu sper sa intru in tara.. om vedea..

drumul de intoarcere
Paris - Port de Clignancourt

Ora 7.30, toul e impachetat si gata de plecare. Ies pe Periferique. Eu sunt in Nordul Parisului si ar trebui sa ies prin Sud asa ca pot sa o iau in orice directie, aleg sa o iau spre dreapta si spre norocul meu se pare ca e alegerea corecta, se merge fluent sau cum scrie pe inidcatoare "Periferique Fluide". Pe contrasens se cam sta. In 20min ies din Paris dar intru in suburbii, iar aici nu mai e asa de ok. 100 de semafoare, 1000 de sensuri giratorii... aoleu.. imi ia inca o ora si ceva pana in sfarsit vad si eu campii si dealuri. Au trecut 2 ore si ajung la Fontainbleau care e la 70Km de Paris. 2 poze ca sa am sa ma laud si plec mai departe.

Fontainbleu
Fontainbleu
Fontainbleu
Fontainbleu
langa Sens
langa Sens
Totul e ok, deja dumul incepe sa fie frumos, cu dealuri cu paduri.. doar o singura problema, e cam racoare.. tot sper ca daca e soare se mai incalzeste, dar se pare ca nu e asa. Si ca totul sa fie si mai bine, la orizont incepe sa se innoreze.. Imi zic in gand ca urmatorul popas il voi face cand iese iar soarele... dar degeaba. Cerul e din ce in ce mai innorat asa ca zic ca mai bine sa ma opresc pana nu incepe sa ploua. Asa ca fac un popas ceva mai lung, mananc ceva si ma mai odihnesc. Deja m-am resemnat. Acum doar ma rog sa nu inceapa sa ploua.

langa Dijon
Drumul e in continuare frumos, cu sate simpatice, din cand in cand cate un castel....dar o noua problema.. incepe sa ma doara incheietura de la mana stanga atunci cand strang amreajul. E din ce in ce mai nasol. Imi vine sa urlu la fiiecare sat in care trebuie sa incetinesc, sa schimb vitezele... Asa ca am inceput sa opresc din ce in ce mai des sa ma odihnesc.. De multe ori merg doar cu dreapta pe acceleratie iar cu stanga fac exercitii, doar doar ma mai lasa durerea...Ce buna ar fi o cutie automata..

Chateau de Posnges
Chateau de Posnges
Vitteaux
pe langa Vitteaux
Trec pe rand de tot felul de orasele, St Florian, Montbard, Dijon, Dole, Besancaon.. Sunt tot mai aproape de Elvetia. E din ce in ce mai frig, mana ma doare din ce in ce mai tare, drumul e din ce in ce mai frumos dar din pacate nu prea ma pot bucura de el.. Abia astept sa ajung la destinatie. Colac peste pupaza incepe sa ploua! Noroc ca ploua marunt si tot sper sa nu fie nevoie sa-mi pun salopeta de ploaie pentru ca asta ar insemana sa dau jos toate bagajele de pe motor si chiar nu-mi doresc asta. Din fericire se pare ca e doar o ploaie marunta si enervanta care se mai opreste, mai incepe dar inca nu e suficient de puternica sa ma ude.

Morteau
pe drumul gresit langa Morteau
Granita intre Elvetia si Franta
Dupa cateva ezitari (adica ratari de indicatoare) ajung la Neuchatel. O iau spre Montalchez pe malul lacului cu acelasi nume (adica Neuchatel). In sfarsit ajung la desitnatie! e superb.. e o ferma pe malul lacului, sunt caprioare, se aud talangute de la vaci, am vazut si niste vulpi.. doar ca e cam innorat, e putina ceata si nu prea se vede mare lucru.
Acum cand scriu deja afara ploua torential, e un frig de te ..... pe tine si bate vantul ca dracu.. Sper ca aia de la Yahoo weather sa aiba si ei macar odata dreptate! sper sa fie soare maine pentru ca am de lucru!

Montalchez
Montalchez
la ferma

No comments:

Post a Comment