Thursday, July 9, 2015

Day 1

Am plecat ceva mai tarziu decat planificasem, nu cu mult, doar vreo ora, adica 7. Prima parte, plictisitoare ca orice plecare din Bucuresti pe autostrada A1. Parca a fost un fel de preview la toata excursia.. cum am iesit din Bucuresti, a bagat putina ploaie, apoi s-a facut un frig...pur si simplu dardaiam si nu imi venea sa cred ca se intamapla asta la inceputul lui septembrie.

plecarea

prima orpire de incalzire
Apoi, usor-usor a inceput sa apara soarele, au mai trecut si cateva ore si a inceput sa se incalzeasca. A inceput sa fie si drumul mai frumos si pana sa-mi dau sema am ajuns la Dunare. Cateva telefoane catre cei dragi si apoi am intrat in vama... Acum inteleg de ce aia de la Hells Angels fac trafic de droguri cu motoarele; pai frate, aia in vama parca vroiau sa scape de mine: toti vamesii imi faceau semn sa ma bag in fata, sa trec...aproape ca nici nu vroiau sa-mi verifice actele :). Asa ca am trecut rapid si iata-ma in Serbia..


malul sarbesc al Dunarii

Mama! mama! cate de frumos e drumul pe malul Dunarii la sarbi!!! Zambesc ca prostu in casca de unul singur.:) curbe, tuneluri (cam 24 cred ca au fost) si peisajul superb... fifty-fifty.. jumate e al nostru, jumate e al lor, dar rezultatul e perfect!

Cazanele vazute de la sarbi
 Tot drumul asta de vreo 100Km pe malul Dunarii se incheie foarte tare, soseaua trecand prin fortareata de la Golubac.
Cetatea Golubac

Dupa Golubac a am luat-o spre Belgrad, drumul devenind relativ banal: cateva sate, dealuri line si din ce in ce mai aglomerat. Am ajuns pe la 16.00 in Belgrad si mi-a luat cam o ora sa-l traversez, desi jumate a fost autostrada....dar asa cum e normal in orice oras care are o autostrada care trece relativ prin centru, aceasta e prilej de ambuteaj.
pauza de masa
 In fine.. eu fiind cu motorul am trecut relativ repede. Totul a mers conform planului pana la intrarea in Croatia. Aici o coada imensa de "italieni", "germani" si "francezi" care au terminat vacanta. Am crosetat-o si p-asta si imediat dupa granita ar fi trebuit sa gasesc un camping... Pe Dracu! Google minte! nu am gasit nimic.. :(

vama dintre Serbia si Croatia
Asa ca iata cum planul meu de maxim 800Km in prima zi s-a transformat in gona dupa cazare!. Am gasit cand deja se facuse nopte un prim motel dar cam scump. Adica cum dracu sa dau mai mult decat dau pe o camera de 2 persoane in  Austria la ski de anul nou! Si mai e si o bomba de tiristi pe marginea autostrazii.

cautand un loc de dormit
 Am plecat mai departe sperand sa gasesc ceva mai ieftin.. .dar faza e ca in Croatia se pare ca locurile de dormit pe marginea autostrazii sunt ceva extrem de rar.. asa ca iata cum planurile mele cele mai fanteziste par ca se vor transforma in realitate... se pare ca o sa ajung la Zagreb....E groaznic! nu reusesc sa gasesc nimic.. sunt chiaun,.. merg ca un robot teleghidat.. cred ca o sa visez faruri si linii punctate la noapte... Pana la urma dupa o mie si ceva de Km de cand am plecat din Bucuresti, in sfarsit gasesc un amarat de motel pe marginea autostrazii! e perfect! au camere libere, bere la rece si wireless... ce poti sa ceri mai mult? :)
dupa fapta si rasplata!
Noapte buna! Pe maine!

No comments:

Post a Comment