Thursday, July 9, 2015

Day 3

A fost ca la ski :). Desi sunt in italia totul e ca in austria: pensiunile, mancarea, se vorbeste germana..  Asa ca m-am trezit la 7 ca sa fiu primul pe partie..:) si am fost!
Dupa cativa kilometri incepe treaba: mai intai apar niste munti cu ghetari pe ei.. Apoi incepe urcusul. Practic se pleaca de la 800m si se ajunge aproape la 2800m.

stelviopass
Stelvio

stelviopass
Stelvio

stelviopass
Stelvio
stelviopass
Stelvio

stelviopass
Stelvio

stelviopass
Si iar Stelvio

stelviopass
tot Stelvio
Cred ca inteleg de ce le-a placut mai mult alora de la top gear transfagarasanu'... Stelvio este un urcus pe fata unui munte format doar din "ace de par".. Dar frate cum e.. Urca si tot urca si cand crezi ca esti aproape sus descoperi ca esti abia la jumate. Iar peisajul e incredibil!! Sunt si foarte multe marmote :) dar nu impacheteaza ciocolata pentru ca nu au trecut pe aici prea multi pantofari sa arunce ambalaje.. :)

stelviopass


marmota

stelviopass
Stelvio mai spre varf

stelviopass
Stelvio

stelviopass
Stelvio

stelviopass
Dovada! (am si un selfie :))

stelviopass
Stelvio se continua spre Italia eu o iau spre Elvetia

Dupa nenumarate opriri ajung sus. E cald si bine desi pe alocuri e zapada. Dupa o runda de poze cu indicatorul de Stelvio si cu altitudinea (ca sa ma creada lumea) am coborat in elvetia.
Elvetia e ca o macheta de trenulet abia scoasa din cutie. Totul e perfect, ingrijit, aranjat... E prea ca la tara :)
Ce sa mai zic.. E incredibil de frumos! Asfaltul e perfect, peisajul la fel.. Din cand in cand mai vorbesc cu voce tare: baga-mi-as...cat de tare..incredibil cum e!!! Daca m-ar auzi cineva ar zice ca-s nebun! :))

Santa Maria Val Mustair
Santa Maria Val Mustair
Fuorn Pass
Fuorn Pass 2145m

Fuorn Pass
Fuorn Pass

Fuorn Pass
Fuorn Pass

fluelapass
Fluela Pass
fluelapass
Fluela Pass

fluelapass
Fluela Pass

fluelapass
Fluela Pass;daca nu era clar

Fluela Pass

Fluela Pass

fluelapass
Fluela Pass

Urmeaza inca un pass apoi Davos, apoi Fluela Pass care urca pe la "doar" 2380m
Am facut scurta la mana de cati motociclisti am salutat :).
De la Sargans incepe autostrada dar trebuie sa o evit pentru ca e 35euro vigneta si nu prea imi vine sa platesc doar pentru o zi. Elvetienii au pus semne din plin ca sa te bage pe autostrasa, in schimb pentru drumurile alternative indicatoarele sunt cam din 2 in 2. De multe ori ma orientez dupa ureche ai dupa soare si chiar ma pricep...nu am gresit deloc. :)

Schnittlauchinsel
Lacul Schnittlauchinsel

Schnittlauchinsel
Lacul Schnittlauchinsel

Glarus
Glarus
Spre Zurich incepe calvarul!: e un fel de localitate fara sfarsit si toata lumea merge cu 30km/ora!! Sunt o mie de semafoare! Si asta tine pana la Basel! Vreo 150km de oras!

Dupa intrarea in Franta
 In sfarsit Franta! Sunt atat de aproape de destinatie! Dupa vreo 30km am gasit un camping. E pustiu dar mie imi place!
Ma culc. Noapte buna!

Livingu'- camping in Altkirch

No comments:

Post a Comment