Thursday, July 9, 2015

Day 7 - the conquest of Austro-Hungary

A fost o zi deosebita!
Ce bine e sa te trezesti dimineata la cort pe vreo maxim 10grade si sa trebuiasca sa iesi afara.. E foarte bine! E revigorant ca un dus rece. Si totul e umed, chiar ud...afara e innorat din nou si adie un vant rece. Asa a inceput ziua..Se rezolva totul cu un dus fierbinte apoi strang totul si o iau din loc. Ar trebui sa fie bine, doar au anuntat la meteo ca o sa fie mai cald ca ieri si o sa fie soare, deci sunt increzator.

Hall in Tirol
Camping Hall in Tirol

Worgl
Worgl
Dupa cativa kilometri ma ia din nou durerea de la incheietura. E nasol, daca a inceput asa de dimineata inseamna ca o sa fie greu. Asa ca in primul oras opresc la farmacie si imi iau un Voltaren si o fasa elastica conform indicatilor farmacistei. Imi dau cu gel, ma bandajez si parca e mai bine..Pe dracu, e frectie la mana de lemn :( 

Add caption
Asta e, merg mai departe dar deja sunt cam demoralizat, ar trebui sa fac vreo 700Km ca sa ajung in tara dar se pare ca toate sunt impotriva! mana ma doare, afara e frig, soarle lipseste... tocmai ce i-am laudat pe aia de la meteo...
Urmeaza un fel de tur al zonelor de ski din estul Tyrolului si din Salzburgerland: Kitzbuehel, Leogang, Zell am See, Saalfelden, Maria Alm si probabil multe altele de care nu am auzit.

Saalfelden
Saalfelden
Saalfelden
Saalfelden
Maria Alm
langa Maria Alm
Maria Alm
langa Maria Alm
Vremea e din ce in ce mai frumoasa, exact cum au zis la meteo... din ce in ce mai multi nori si din cand in cand incepe sa picure. Macar am noroc si mai mult de 5-10 minute nu tine. La un moment dat a inceput mai tare asa ca m-am bagat putin pe autostrada ca sa ies mai repede din ploaie si pare ca reusesc,.. Tot ma uit la orizont, doar doar o aprea vre-o bucata de cer senin..dar nimic. In loc de asta apar nori tot mai negrii si se vad zone unde ploua. Se pare totusi ca am noroc, drumul o ia printre zonle cu ploaie. Poate ajuta si vantul care a inceput sa bata cam tare...ma cam muta din loc..uneori cand trece un camion de pe contrasens zici ca mi-a dat cineva palma peste fata..Nu mai rezist, deja mi-a intrat frigul in oase. Ma opresc intr-o parcare si ma apuca dardaitul, asa ca incerc sa ma misc sa ma incalzesc si mai ales sa nu vada ceilati ca tremur :).

autostrada A9 spre Graz
Cand aproape ca nu mai speram, iata ca apare in sfarsit soare! Si cel mai bine e ca ajung la un tunel de vreo 8Km in care e foarte cald...perfect, zici ca m-am bagat intr-o masina de uscat haine.
Totul pare ca merge spre bine: a iesit soarele, s-a mai incalzit, mana pare ca nu prea ma mai doare..ce sa mai zic e perfect! Opresc sa alimentez. Imi dau jos geanta de e rezervor si zic hai sa scot ma intai portofelul, sa fie pregatit... dar portofelul nu mai e...scot toul din genata, ma caut de 5 ori in toate buzunare.. nimic.. Ce BOU!!! am pierdut portofelul cu toi banii, cu cardul, cu buletinul!! Mut motorul de la pompa pentru ca se pare ca nu am cu ce sa mai platesc...Din fericiere, sunt eu prost dar se pare ca am si noroc: toate actele si un alt card le-am scos din portofel ca sa le am la indemana cand trec prin vama sau cand trebie sa platesc vreo taxa de autostrada! Deci sunt oarecum salvat, am pasaportul, mai am un card, am talonul si permisul de conducere... deci chiar am noroc!! :) ufff..cum ar fi fost sa raman fara bani,fara benzina la vreo 1000Km de casa?!?!

langa granita cu Ungaria
langa granita cu Ungaria
Gata, plec mai departe. Sunt la Graz si mai am o gramada de mers si e ora 4 (5 ora romaniei). Intr-o ora sunt deja in Ungaria. Inca vreo 100Km si se face noapte.. E cam nasol.. Nu cred ca o sa ajung in tara in seara asta. Se mege extrem de prost pentru ca fix drumul asta s-au gasit sa-l repare, asa ca din 2 in 2Km e cate un semafor si se circula doar pe un sens. Iar dumul e cam varza, adica e ok, doar ca fiind in reparatii, din cand in cand mai apare un sant sau o deviiere si fiind noapte le vezi in ultimul momnent..deci nervii intinsi la maxim...Ajung eu in tara pe dracu!

Lagna Vezsprem
Ajung in sfarsit la Vezprem si aici gresesc si drumul... dar noroc ca nu prea mult si se pare ca e un drum mai rapid pentru ca e cu 2 benzi pe sens. Deja e ok, m-am obisnuit si cu mersul noaptea, reusesc sa revin si la traseu... o sa ajung in tara dar probabil ca tarziu... Intr-un final ies la austostrada M5 spre Szeged, de aici e ok, stiu drumul.. mai am putin. Dar normal ca o zi proasta nu poate sa se termine chiar asa usor...la Mako incepe sa ploua, chair ma miram, mai ales ca toata ziua am mers pe drumuri putin ude unde parea ca tocmai plouase cu vreo cateva zeci de minute in urma ... De data asta chiar e nasol si frustrant.. mai am 20Km pana in tara si ploua torential... daca tin viziera inchisa nu vad aproape nimc pentru ca stalucesc totate picaturile de la faruri iar cu viziera deschisa nu se poate merge...Dupa vreo 5km de chin se mai opreste ploaia si in sfarsit apare si banda pentru tiruri semn ca se apropie granita! Uraaaa!!! am reusit am ajuns in sfarsit in tara!!

No comments:

Post a Comment