Thursday, July 9, 2015

On your mark...get set...

GATA! totul e pregatit: motor, bagaje, si .... eu. Sper! :))
Ultima saptamana a fost putin stresanta, a trebuit sa alerg dupa piese, consumabile, etc. A trebuit sa ma apuc sa fac singur operatiuni de intretinere: schimb de ulei, filtru, placute de frana. Am dat-o putin si pe croitorie pentru a repara captusala de la casca. E funny.. :), a trebuit sa inlocuiesc o bucata de burete din captusala dar neavand cu ce, a trebit sa folosesc o laveta de bucatarie. O sa am cu ce sa spal vasele la camping..

la olita
Acum stresul s-a terminat. Azi am luat-o usor am strans incet, incet bagajele si le-am facut gramada in hol. Am vrut sa mai stau sa verific prognoza meteo, sa mai ma uit pe unde trebuie sa o iau, dar nu am avut rabdare pentru ca nu mai conteaza!... Nu conteaza daca o sa ploua sau daca o sa mai incurc putin drumul...De maine urmeaza 4 zile de relaxare... :)

2 genti laterale, un rucsac, o geanta de rezervor
2 genti laterale, un rucsac, o geanta de rezervor

No comments:

Post a Comment